Testowanie gier na przykładzie "Wiedźmin 3"

Testowanie gier wydaje się być pracą, gdzie płacą za zabawę. Rzeczywistość pokazuje, że testowanie gier nie różni się znacznie od testowania innego oprogramowania. Pokazuje to Przemek Wójcik, szef QA w CD Projekt Red, w swojej prezentacji "Wiedźmin 3: Dziki Gon - cykl życia gry video i rola testów".

 

Przemek opowiedział o tym, jak pracuje się w dziale QA w poszczególnych fazach produkcji gry "Wiedźmin 3: Dziki Gon", jakie są zadania i jakie są główne wyzwania stawiane przed zespołem w CD Projekt Red. Przedstawia również, jak zorganizowany jest jego zespół oraz z jakich narzędzi korzystają.

 

 

Przemysław Wójcik, absolwent Politechniki Opolskiej. Od 2008 roku w CD Projekt RED w dziale QA. Zaczynał od stanowiska testera od 2010 organizuje prace zespołu QA. Szef działu QA w takich projektach jak „Wiedźmin 2 Zabójcy Królów” i „Wiedźmin 3 Dziki Gon”

 

Prezentacje z konferencji publikowane są na kanale YouTube >>

 

 

 

Najbliższe terminy szkoleń

 

17-18 listopada - Warszawa weekend!

ISTQB Poziom Podstawowy (Foundation Level)


19-21 listopada - Katowice

ISTQB Poziom Zaawansowany - Techniczny Analityk Testów


19-21 listopada - Warszawa

ISTQB Advanced Level – Test Automation Engineer


22-23 listopada - Kraków

Dobry Tester - Laboratorium

 

Partnerzy

Narzędzia testerskie