testerzy.pl przy użyciu mechanizmów web analytics dostarczają informacje o działaniach użytkowników w obrębie strony internetowej. Analiza wspiera poszukiwanie błędów oraz optymalizację witryny:

    • optymalizowanie strony www pod kątem wyszukiwarek (SEO)

    • optymalizowanie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (SEM) i reklam na stronach internetowych

    • badanie skuteczności kampanii e-mailowych oraz kampanii na tradycyjnych nośnikach (billboard, radio, TV)

    • badanie różnych wersji reklam

    • analizowanie trendów użytkowników oraz zawartości strony

    • porównywanie strony z konkurencyjnymi stronami z danej branży

    • badanie użyteczności i dostępności poszczególnych elementów strony

    • badanie nowej wersji strony w porównaniu z poprzednimi wersjami.

 

Korzyści: Klient otrzymuje pełen pakiet informacji o ruchu na stronie internetowej wraz z raportem jak optymalizować stronę internetową i/lub kampanie reklamowe. Dodatkowo dołączana jest analiza.

 

„Zapytaj o ofertę”

 

Dostawa Klienta:Strona lub aplikacja internetowa. Wytyczne do danych w raportach i analizy (na bazie wywiadu). Licencja na narzędzie, w przypadku komercyjnych rozwiązań.

Dostawa testerzy.pl: Instalacja i konfiguracja narzędzi Web Analytics (jeśli brak). Analiza internetowa i raport zgodny ze specyfikacją i wymaganiami klienta. Wytyczne do optymalizacji reklamy lub strony internetowej. Raport błędów użyteczności na stronie internetowej.

Miejsce: Oferujemy usługi konsultingowe po stronie klienta, jak i zdalne testy w naszej siedzibie.

Narzędzia: Dobieramy narzędzia w zależności od wymagań i oczekiwań klientów. Oferujemy szeroki wachlarz narzędzi: poczynając od darmowych - Google Analytics, poprzez Genius, po najlepsze, komercyjne, jak SiteCatalyst.