Ruby Fullstack Developer Mid/Regular

B2B
online (90% czasu) stacjonarnie (Warszawa)
Opis projektu

 

Bulldogjob - Think IT to społeczność budowana przez Programistów, Testerów, Product Managerów, Developerów IT, Testerów, Architektów, Juniorów, Seniorów IT i wielu innych specjalistów. Przez każdego, kto ma wpływ na branżę IT. Dla babci, która programuje, też coś się znajdzie ;)

  • Śledzimy najnowsze trendy i selekcjonujemy informacje z branży.
  • Przeszukujemy internety i rozmawiamy z ekspertami.
  • Publikujemy dla Was ciekawe case'y z IT, pokazujemy jak przejść przez kod.
  • Dzielimy się doświadczeniem i wiedzą specjalistów IT z całego świata.
  • Tworzymy kulturę rekrutacji i publikacji ofert pracy. Tych z widełkami i bez.
  • Pokazujemy najlepszych pracodawców i oferty pracy IT. Ich metodykę pracy, rozwiązania technologiczne, jakie stosują oraz osiągnięcia. Mamy realny wpływ na podnoszenie jakości pracy w IT, zarówno pod kątem zwiększania jakości wytwarzanych produktów, jak i relacji panujących w firmach.
Oferujemy:
  • Stałą pracę w standardowym wymiarze 8h dziennie - choć u nas czas płynie szybciej :)
  • Realną możliwość pracy zdalnej...
  • Jak i w przyjemnym biurze w centrum Warszawy
  • Rozwój własny i wpływ na rozwój Bulldogjob
  • Samodzielność
  • Codzienne wsparcie i szkolenia ze świata IT
Wymagania techniczne:
  • Bardzo dobra znajomość Ruby on Rails
  • Bardzo dobra znajomość JavaScript
  • Bardzo dobra znajomość Ruby
Twoje główne zadania:

Szukamy osoby, która pomoże nam w rozwoju naszej aplikacji. Główny frontend, czyli większość stron dostępnych bez logowania jest w Next.js. Natomiast reszta aplikacji i zarazem backend to Ruby on Rails.

 
Ważniejsze technologie w stacku to:
  • Ruby on Rails 6/Ruby
  • JS/TS
  • Next.js/React
  • Elasticsearch
  • GraphQL

Nie oczekujemy, że wszystkie będziesz znać znakomicie, kluczowe jest doświadczenie w Rails i z Reactem. Jeżeli oczywiście znasz wszystkie wymienione technologie, to super! W tym roku mamy sporo developmentu do zrobienia, będzie dużo funkcji krążących wokół danych i dostarczania specjalistom z IT przydatnych informacji o karierze. Dodatkowo czeka nas modernizacja pozostałych frontendów.

 
Benefity:
  • Pakiety i dofinansowania: pakiet medyczny, pakiet sportowy, szkolenia, książki.
  • Pakiet relokacyjny: pieniądze na koszty przeprowadzki.
  • Pakiet relokacyjny: pieniądze na koszty przeprowadzki.
  • Udogodnienia w biurze: zimne napoje, gorące napoje, przekąski, imprezy integracyjne, prysznic.
Dowiedz się więcej o teamie Bulldogjob:

Jesteśmy zespołem, który stawia na transparentną komunikację i dobre relacje. Każdy pracujący w Bulldogjob ma prawo do podejmowania decyzji w tematach dotyczących tego, czym się zajmuje. Ma również prawo do popełniania błędów. Podjęcie decyzji oznacza wzięcie odpowiedzialności. Za decyzją musi iść plan działania - i samo wymierne działanie. W sytuacji, gdy coś pójdzie nie tak, odpowiedzialność oznacza zobowiązanie do zniwelowania skutków i określenie przyczyn, żeby podobnym błędom zapobiec w przyszłości. Dochodzi do podjęcia decyzji, a ktoś zgłasza veto? Wtedy dyskutujemy. Możemy zmienić decyzję, jeśli w toku dyskusji pojawią się przemawiające za tym argumenty. Decyzję powinny podejmować osoby najbardziej kompetentne w danym temacie.

 
Poznaj nasze zasady:
  • Robisz to, co umiesz.
  • Robisz to, co jest potrzebne.
  • Za to, co robisz, bierzesz odpowiedzialność.
  • Możesz zmienić to, co robisz - ale z zachowaniem 3 powyższych punktów.
  • Nie szukaj winnego, żeby go ukarać, ale przyczyny, by coś naprawić.
  • Nie oczekuj perfekcji, bo jest nieosiągalna. Licz na postęp.
  • Unikaj współzawodnictwa. Stwarzaj warunki do współpracy.
  • Podkreśl, co ktoś robi dobrze, a co może robić lepiej. Unikaj samych negatywów.
  • Nie mów, że ktoś jest zły. Mów, jak się z tym czujesz.
  • Nie zarządzaj. Stwarzaj warunki do samoorganizacji.
  • Bądź raz nauczycielem, raz uczniem. Nie ma szefa - są liderzy w danych sprawach. Czerp siłę z różnorodności!

Brzmi jak zajęcie dla Ciebie? Super! Wyślij swoje CV za pomocą przycisku do aplikowania.