Specjalista ds. biurowo-administracyjnych

Pełny etat
Chorzów

21CN to nowoczesny Software & Testing House. Dostarczamy oprogramowanie, dbamy o zapewnienie jego najwyższej jakości, testujemy. W ramach projektu testerzy.pl prowadzimy szkolenia i egzaminy dla specjalistów IT. Od ponad 12-stu lat doskonalimy naszą ofertę, aby z dumą dostarczać Klientom usługi najwyższej jakości.

Poszukujemy osób zaangażowanych, z zapasem pozytywnej energii i wkładem w rozwój naszej firmy.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. biurowo-administracyjnych

Miejsce pracy: Chorzów + praca zdalna w okresie lockdownu
Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska

Poszukujemy doświadczonej osoby, która w sposób samodzielny przejmie obowiązki administracji biurowej. Zakres obowiązków obejmuje poniższe zadania:

  • organizacja codziennego funkcjonowania biura,
  • obieg i archiwizacja dokumentów w firmie,
  • organizacja korespondencji biurowej,
  • współpraca z księgowością i kadrami,
  • wsparcie pracowników w obsłudze bieżących spraw kadrowych oraz administracyjno-biurowych,
  • dbałość o pozytywny wizerunek firmy w kontakcie z klientami firmy,
  • opieka nad stronami internetowymi, social-mediami, redakcja i publikacja artykułów,
  • promocja firmy poprzez udział w wydarzeniach, konferencjach, itd.
  • organizacja wyjazdów służbowych,
  • wsparcie w zadaniach administracyjno-biurowych (m.in. skanowanie, kserowanie dokumentów, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, itp.),
  • dokonywanie zamówień art. biurowych i spożywczych,
  • odbieranie i przekierowywanie telefonów.
Nasze wymagane kompetencje to:
  • znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i w piśmie - warunek konieczny
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne w projektach UE
  • przygotowywanie dokumentacji w ramach ogłoszonych konkursów przygotowywanych przez podmioty i osoby zewnętrzne
  • doświadczenie w prowadzeniu biura
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • dobra organizacja pracy i czasu pracy,
  • komunikatywność, empatia i umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość narzędzi wspierających pracę biurową,
  • znajomość pakietu Office lub podobnych narzędzi,
  • kompetencje w obsłudze klienta i nastawienie na jakość,
  • mile widziane doświadczenie w księgowości/kadrach.
Oferujemy:
  • miłą atmosferę w młodym i przyjaznym zespole,
  • wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia,
  • nowoczesne biuro w rozwijającej się części Chorzowa (Lofty Kościuszko),
  • codziennie świeżą kawę,
  • umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia.

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez 21CN Radosław Smilgin z siedzibą w Gdańsku, ul. Nadwiślańska 124 A zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)."

Informujemy, że Administratorem danych jest 21CN Radosław Smilgin z siedzibą w Gdańsku, ul. Nadwiślańska 124 A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do 21CN Radosław Smilgin z siedzibą w Gdańsku, ul. Nadwiślańska 124 A (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.