Określając 1 zł za udostępnienie naszego posta / hasztaga nie wiedzieliśmy, na jaką aktywność możemy liczyć. Zdecydowaliśmy się jednak nie robić górnej granicy licząc, że bez względu na końcową kalkulację i tak wspólnie uczynimy dużo dobrego.
W finałową niedzielę zdecydowaliśmy się dodatkowo podbić stawkę i za każde udostępnienie płacić 3 zł. Bazując na sumie udostępnień i retweetów wyszło, że mamy do wpłacenia 207 zł. To jednak nie wszystko. Inny profil naszej firmy (21CN) niezwiązany z IT zrobił podobną akcję i uzbierał dodatkowo 147 zł.
Łącznie więc jako firma uzbieraliśmy 354 zł!
Ponieważ byliśmy przygotowani na więcej, to końcową sumę mnożymy razy dwa! Końcowa kwota wpłacona na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy wynosi więc 708 zł.
Dziękujemy za Wasze kliknięcia prosto z serca. Dobro wraca.
testerzy
Potwierdzenie przelewu: