Głównym celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania procesem testowym, w tym planowania, organizacji i monitorowania działań testowych w organizacji. Szkolenie koncentruje się na praktycznych aspektach zarządzania zespołem testerskim, delegowania zadań oraz efektywnego wykorzystania zasobów. Uczestnicy zdobędą również niezbędne przygotowanie do egzaminu ISTQB®, umożliwiającego uzyskanie międzynarodowego certyfikatu ISTQB® Poziom Zaawansowany - Zarządzanie Testami, potwierdzającego ich kompetencje w zakresie zarządzania testowaniem oprogramowania.
Szkolenie wymaga doświadczenia zawodowego i wiedzy z zakresu zarządzania testami w organizacji. Przygotowanie do egzaminu ISTQB® to merytoryczna baza, która otwiera drogę do uzyskania najbardziej rozpoznawalnego w świecie IT certyfikatu i kontynuacji wybranej ścieżki kariery.
Dla kogo
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób na stanowiskach kierowniczych i managerskich, które posiadają duże doświadczenie zawodowe i niezbędną wiedzę z zakresu zarządzania testami.
Uczestnicy szkolenia planujący podejście do egzaminu ISTQB® Poziomu Zaawansowanego powinni posiadać certyfikat ISTQB® Certyfikowany Tester Poziomu Podstawowego.
Jak się przygotować
Udział w szkoleniu nie wymaga wcześniejszego przygotowania.
Szkolenie ma w formę wykładów z teorii testowania, którą trener odnosi do praktyki uczestników szkolenia. Dzięki temu materiał jest dużo łatwiejszy w przyswojeniu. Prowadzący to praktycy o umiejętnościach mentorskich i coachingowych.
Będąc uczestnikiem szkolenia otrzymasz komplet starannie opracowanych materiałów:
Dla Uczestnika:
Dla Organizacji: