Jedną z najpopularniejszych specjalizacji testowania oprogramowania jest testowanie gier. Dobra weryfikacja oprogramowania polega również na zrozumieniu procesu produkcji oraz modelu biznesowego tworzonych gier. Rozwijanie gier ma własną specyfikę, dlatego też ich testowanie rządzi się swoimi prawami.
Na szkoleniu prezentujemy teorię testowania oraz uczymy technik wykorzystywanych podczas weryfikacji jakości gier w procesie ich tworzenia, w różnych modelach biznesowych.
Na szkoleniu poznasz m.in. czym są „glitche” i jak je wykryć, co to są „exploity” i jak wykorzystać je podczas testowania gier.
- Premium
- Freemium (free to play)
- Inne
- Nie bądź noobem, znajdź pierwszego glitcha testując gry.
- Piszemy wartościowy przypadek testowy
- Tworzymy scenariusz testowy, testując linię fabularną
- Kreatywne projektowanie testów z użyciem technik
- Przetestuj grę zanim ją zobaczysz
- Tworzymy test plan
- PS 5, XBOX SERIES X, PC, V-sync, RTX, Antyaliasing i inne – czyli zarządzanie konfiguracją
- „Na ekranie mamy crash” – czyli jak dobrze raportować błędy
- Bugtracker nie taki straszny, czyli czym są JIRA i inne narzędzia do raportowania defektów?
- Pakiet Office to nie wszystko, czyli narzędzia wspomagające testowanie
Aby wziąć udział w szkoleniu nie wymagamy wiedzy z zakresu testowania oprogramowania.
Na szkolenie przygotuj:
Szkolenie łączy teorię z ćwiczeniami praktycznymi. W trakcie szkolenia dowiesz się i przetestujesz w praktyce gry webowe i gry mobilne dostępne w app store i google play oraz gry w wersji demo na komputer osobisty. Prowadzący: jedynie praktycy o umiejętnościach mentorskich i coachingowych. Teoretyków brak.
Będąc uczestnikiem szkolenia „Tester gier”, otrzymasz komplet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych w formie prezentacji opisującej zagadnienia omawiane podczas szkolenia oraz pełen dostęp do materiałów elektronicznych na platformie edu.ittraining.pl.
Uczestnicy będą przygotowani do prowadzenia testów gier w różnych modelach tworzenia oprogramowania.