Warsztaty dedykowane

Manager w starciu z zespołem Jak komunikować się z osobami technicznymi i nie zwariować. Praktyczny warsztat

1 dni (1 x 8 h)
09:00 - 17:00
polski
polski

Cel nauczania

Rola managera to zajęcie odpowiedzialne i wymagające ciągłej komunikacji na różnych płaszczyznach, a dobra komunikacja jest krytyczna dla skuteczności prowadzenia projektu. Czy zdarzyło Ci się jednak, że zabrakło Ci słów, aby efektywnie komunikować się na tematy techniczne, które są kluczowe dla Twojego zespołu i klientów? Jeśli tak, ten warsztat jest dla Ciebie!

Dlaczego warto wziąć udział?

Komunikacja między technicznym zespołem a managerami często bywa wyzwaniem. Nasz warsztat jest stworzony z myślą o nietechnicznych managerach IT, którzy chcą zrozumieć język techniczny, by skutecznie zarządzać zespołem i obsługiwać osoby po stronie biznesu. To idealna okazja, aby poznać praktyczne narzędzia i strategie, które pomogą Ci w lepszej komunikacji i osiągnięciu harmonii między wymaganiami technicznymi a biznesowymi.

Szczególnie teraz, w okresie zmian i wyzwań dla całej branży IT, komunikacja staje się kluczowa. Wysoko wykwalifikowani managerowie, którzy potrafią efektywnie zarządzać i komunikować się z technicznymi zespołami oraz z klientem, to kapitał, który przynosi realne rezultaty.

Trener warsztatu: Radek Smilgin

Radek Smilgin to osoba, która doświadczyła obu światów: kiedyś członek zespołów testerskich, dziś CEO w Software&Testing House 21CN i właściciel marki testerzy.pl. Certyfikowany tester ISTQB na wszystkich poziomach zaawansowania i akredytowany trener szkoleń.

Jego praktyczne podejście i bogate doświadczenie w branży IT to skarbnica wiedzy, do której warto sięgnąć.
 

Zakres tematyczny

  • Wprowadzenie: Podstawowe terminy i pojęcia techniczne, które warto znać.
  • Rozumiem, czego potrzebuje zespół: Analiza wymagań technicznych i ich wpływ na projekt.
  • Komunikacja z zespołem: Jak skutecznie przekazać informacje i oczekiwania.
  • Komunikacja z Klientem: Tłumaczenie technicznych aspektów klientowi w przystępny sposób.
  • Studium Przypadku: Analiza sytuacji rzeczywistych i wypracowanie strategii komunikacji.
     

Jak się przygotować

Kto może wziąć udział?

Warsztat dedykowany jest managerom, zarówno tym mniej, jak i bardziej doświadczonym oraz osobom aspirującym do roli managerskiej. 

Jak się przygotować?

Warsztat nie wymaga dodatkowego przygotowania.

Materiały edukacyjne

Będąc uczestnikiem warsztatu, otrzymasz komplet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych w formie prezentacji opisującej omawiane zagadnienia.

Korzyści

  • Efektywna komunikacja: Dowiesz się jak jasno i precyzyjnie komunikować się ze swoim zespołem technicznym oraz z klientami.
  • Lepsza jakość zarządzania: Dobra komunikacja przekłada się na lepszą jakość zarządzania zespołem, a dobre zarządzanie wpływa na poprawę wydajności i wyniki projektów.
  • Zadowoleni Klienci: Dzięki swobodnej komunikacji z zespołem zyskasz większą pewność siebie w rozmowach z klientami, co może przełożyć się na zwiększenie ich zaufania do oferowanych usług.
  • Rozwój Osobisty: Warsztat to doskonała okazja do rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznym środowisku IT.
  • Networking: Poznasz innych managerów z branży, dzieląc się doświadczeniami i wiedzą.

Trenerzy