Warsztaty dedykowane

Nowość

Manager w starciu z zespołem Jak komunikować się z osobami technicznymi i nie zwariować. Praktyczny warsztat

1 dni (1 x 8 h)
09:00 - 17:00
polski
polski

Cel nauczania

Rola managera to zajęcie odpowiedzialne i wymagające ciągłej komunikacji na różnych płaszczyznach, a dobra komunikacja jest krytyczna dla skuteczności prowadzenia projektu. Czy zdarzyło Ci się jednak, że zabrakło Ci słów, aby efektywnie komunikować się na tematy techniczne, które są kluczowe dla Twojego zespołu i klientów? Jeśli tak, ten warsztat jest dla Ciebie!

Dlaczego warto wziąć udział?

Komunikacja między technicznym zespołem a managerami często bywa wyzwaniem. Nasz warsztat jest stworzony z myślą o nietechnicznych managerach IT, którzy chcą zrozumieć język techniczny, by skutecznie zarządzać zespołem i obsługiwać osoby po stronie biznesu. To idealna okazja, aby poznać praktyczne narzędzia i strategie, które pomogą Ci w lepszej komunikacji i osiągnięciu harmonii między wymaganiami technicznymi a biznesowymi.

Szczególnie teraz, w okresie zmian i wyzwań dla całej branży IT, komunikacja staje się kluczowa. Wysoko wykwalifikowani managerowie, którzy potrafią efektywnie zarządzać i komunikować się z technicznymi zespołami oraz z klientem, to kapitał, który przynosi realne rezultaty.

Trener warsztatu: Radek Smilgin

Radek Smilgin to osoba, która doświadczyła obu światów: kiedyś członek zespołów testerskich, dziś CEO w Software&Testing House 21CN i właściciel marki testerzy.pl. Certyfikowany tester ISTQB na wszystkich poziomach zaawansowania i akredytowany trener szkoleń.

Jego praktyczne podejście i bogate doświadczenie w branży IT to skarbnica wiedzy, do której warto sięgnąć.
 

Zakres tematyczny

  1. Wprowadzenie: Podstawowe terminy i pojęcia techniczne, które warto znać.
  2. Rozumiem, czego potrzebuje zespół: Analiza wymagań technicznych i ich wpływ na projekt.
  3. Komunikacja z zespołem: Jak skutecznie przekazać informacje i oczekiwania.
  4. Komunikacja z Klientem: Tłumaczenie technicznych aspektów klientowi w przystępny sposób.
  5. Studium Przypadku: Analiza sytuacji rzeczywistych i wypracowanie strategii komunikacji.
     

Jak się przygotować

Kto może wziąć udział?

Warsztat dedykowany jest managerom, zarówno tym mniej, jaki bardziej doświadczonym oraz osobom aspirującym do roli managerskiej. 

Jak się przygotować?

Warsztat nie wymaga dodatkowego przygotowania.

Materiały edukacyjne

Będąc uczestnikiem warsztatu, otrzymasz komplet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych w formie prezentacji opisującej omawiane zagadnienia.

Korzyści

  • Efektywna komunikacja: Dowiesz się jak jasno i precyzyjnie komunikować się ze swoim zespołem technicznym oraz z klientami.
  • Lepsza jakość zarządzania: Dobra komunikacja przekłada się na lepszą jakość zarządzania zespołem, a dobre zarządzanie wpływa na poprawę wydajności i wyniki projektów.
  • Zadowoleni Klienci: Dzięki swobodnej komunikacji z zespołem zyskasz większą pewność siebie w rozmowach z klientami, co może przełożyć się na zwiększenie ich zaufania do oferowanych usług.
  • Rozwój Osobisty: Warsztat to doskonała okazja do rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznym środowisku IT.
  • Networking: Poznasz innych managerów z branży, dzieląc się doświadczeniami i wiedzą.

Trenerzy