AliorBank wyłącza się na weekend. Myślicie, że wróci?

Od 24 do 26 października br. planowane jest zakończenie operacyjnego połączenia Meritum Banku i Alior Banku. Wiąże się to z koniecznością wyłączenia w tym okresie systemów informatycznych oraz z ograniczeniem dostępu do produktów i usług dla Klientów Alior Banku.

Od 24 października br. (godz. 00.00) niedostępne będą systemy bankowości internetowej i mobilnej. Klienci nie będą mogli realizować przelewów, płatności internetowych („Płacę z Alior Bankiem”) oraz płatności BLIKIEM, ani korzystać z innych usług bankowości elektronicznej. Niedostępne będą również usługi Kantoru Walutowego Online, Biura Maklerskiego oraz T-Mobile Usługi Bankowe. Bank nie będzie obsługiwał wniosków internetowych dotyczących sprzedaży produktów, płatności i sprzedaży ratalnej w Internecie i sklepach tradycyjnych.

Działające w weekendy oddziały oraz placówki partnerskie Alior Banku, będą nieczynne lub dostępne tylko w trybie informacyjnym. Infolinia Banku pod numerem 19 502 będzie działać w trybie informacyjnym oraz przyjmować dyspozycje związane z zastrzeganiem kart. Lista placówek Alior Banku otwartych 24-25.10 dostępna jest pod tym linkiem.

Przez cały okres niedostępności systemów bankowych Klienci będą mogli realizować transakcje kartami płatniczymi, w tym kartami walutowymi Kantoru Walutowego Online, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.

Przywrócenie dostępu do systemów Alior Banku zaplanowane jest na poniedziałek 26 października br. na godz. 6.00. W tym dniu placówki banku zostaną otwarte o zwykłych porach.
 

Ograniczenia w dostępie do usług Alior Banku od 24 X od godz. 00.00 do 26 X do godz. 6.00
Karty płatnicze i bankomaty Dostępne transakcje kartami oraz wypłaty z bankomatów
Infolinia Dostępna w trybie informacyjnym + dyspozycje zastrzegania kart
Placówki Niedostępne (wybrane w trybie informacyjnym)
Systemy bankowości internetowej i mobilnej Niedostępne
Kantor Walutowy Online Niedostępne
Biuro Maklerskie Niedostępne
T-Mobile Usługi Bankowe Niedostępne (oddziały, system bankowości internetowej i bankowość mobilna)
Alior Trader Brak możliwości zasilenia rachunku przelewem internetowym, wyłączona dodatkowa autoryzacja kodem SMS
(usługa dostępna standardowo od niedz. 25 X od 23:00)
Wnioski produktowe online Niedostępne
Płatności internetowe („Płacę z Alior Bankiem”) Niedostępne
Płatności BLIK Niedostępne
Powiadomienia SMS Niedostępne



W przypadku Klientów Meritum Banku przerwa w dostępie do usług bankowych rozpocznie się w piątek 23 października br. o godz. 15.00 i potrwa do poniedziałku 26 października br. do godz. 6.00.

 

Więcej >>