Od 24 do 26 października br. planowane jest zakończenie operacyjnego połączenia Meritum Banku i Alior Banku. Wiąże się to z koniecznością wyłączenia w tym okresie systemów informatycznych oraz z ograniczeniem dostępu do produktów i usług dla Klientów Alior Banku.
Od 24 października br. (godz. 00.00) niedostępne będą systemy bankowości internetowej i mobilnej. Klienci nie będą mogli realizować przelewów, płatności internetowych („Płacę z Alior Bankiem”) oraz płatności BLIKIEM, ani korzystać z innych usług bankowości elektronicznej. Niedostępne będą również usługi Kantoru Walutowego Online, Biura Maklerskiego oraz T-Mobile Usługi Bankowe. Bank nie będzie obsługiwał wniosków internetowych dotyczących sprzedaży produktów, płatności i sprzedaży ratalnej w Internecie i sklepach tradycyjnych.
Działające w weekendy oddziały oraz placówki partnerskie Alior Banku, będą nieczynne lub dostępne tylko w trybie informacyjnym. Infolinia Banku pod numerem 19 502 będzie działać w trybie informacyjnym oraz przyjmować dyspozycje związane z zastrzeganiem kart. Lista placówek Alior Banku otwartych 24-25.10 dostępna jest
pod tym linkiem.
Przez cały okres niedostępności systemów bankowych Klienci będą mogli realizować transakcje kartami płatniczymi, w tym kartami walutowymi Kantoru Walutowego Online, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.
Przywrócenie dostępu do systemów Alior Banku zaplanowane jest na poniedziałek 26 października br. na godz. 6.00. W tym dniu placówki banku zostaną otwarte o zwykłych porach.
Ograniczenia w dostępie do usług Alior Banku od 24 X od godz. 00.00 do 26 X do godz. 6.00 |
Karty płatnicze i bankomaty |
Dostępne transakcje kartami oraz wypłaty z bankomatów |
Infolinia |
Dostępna w trybie informacyjnym + dyspozycje zastrzegania kart |
Placówki |
Niedostępne (wybrane w trybie informacyjnym) |
Systemy bankowości internetowej i mobilnej |
Niedostępne |
Kantor Walutowy Online |
Niedostępne |
Biuro Maklerskie |
Niedostępne |
T-Mobile Usługi Bankowe |
Niedostępne (oddziały, system bankowości internetowej i bankowość mobilna) |
Alior Trader |
Brak możliwości zasilenia rachunku przelewem internetowym, wyłączona dodatkowa autoryzacja kodem SMS
(usługa dostępna standardowo od niedz. 25 X od 23:00) |
Wnioski produktowe online |
Niedostępne |
Płatności internetowe („Płacę z Alior Bankiem”) |
Niedostępne |
Płatności BLIK |
Niedostępne |
Powiadomienia SMS |
Niedostępne |
W przypadku Klientów Meritum Banku przerwa w dostępie do usług bankowych rozpocznie się w piątek 23 października br. o godz. 15.00 i potrwa do poniedziałku 26 października br. do godz. 6.00.