PARP dodał do swoich planów promocję testowania

PARP dodał do swoich planów promocję testowania
Zakończyły się konsultacje społeczne - Branżowego Programu Promocji branży IT/ICT na lata 2016-2019 prowadzone przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Udało się "wylobbować" coś i na testowanie.
 

Głównym celem realizacji branżowego programu promocji IT/ICT jest prezentacja polskiej oferty produktów i usług IT/ICT wśród partnerów zagranicznych oraz promocja Polski jako kraju wytwarzającego zaawansowane  technologie i usługi, oferującego interesujące i innowacyjne rozwiązania, posiadającego potencjał do rozwoju na rynkach zagranicznych.

Dzięki inicjatywie Radka Smilgin, przy wsparciu SJSI, udało się:

  • uwzględnić w programie kraje skandynawskie w grupie krajów, w których promowana będzie polska branża IT - głównie właśnie ze względu na testowanie oprogramowania
  • uwzględnić EuroSTAR jako imprezę, na której będzie promowane polskie testowanie.

 

Zmiany może nie są duże, ale mają szansę zaprezentować polskie testowanie, które nie ma najlepszej prasy poza granicami.

Więcej informacji o Programie na stronach PARP >>