Mieliśmy okazję testować Innowacyjny Projekt tworzony przez młodą, polską firmę informatyczną - Ad4Mass. Ten system, w wersji alfa, sprawdziliśmy pod kątem wszelkich problemów funkcjonalnych i użytecznościowych. Cieszymy się, że nasz partner zdecydował się wdrożyć większość naszych sugestii.
Ad4Mass to prosty model szybkiego kojarzenia wydawców i reklamodawców. Projekt ma na celu rzucić rękawicę domom mediowym, pobierającym ogromne prowizje za sprzedaż reklam w serwisach internetowych. W przeciwieństwie do Google Adsense, w Ad4mass mamy pełną kontrolę nad miejscem, czasem i jakością naszej publikacji.
Z drugiej strony wydawca w łatwy sposób może zarządzać reklamami nie tylko na blogu czy prostej stronie, ale również w dużym serwisie.
Warto wspomnieć, że projekt jest finansowany z pieniędzy Unii Europejskiej na poprawę innowacyjności naszej gospodarki.
Ad4Mass w swoim kolejnym korku przechodzi do wersji Beta. Zachęcamy do testowania i wynalezienia błędów, które mogły się pojawić już po naszych testach.
Na starcie życzymy powodzenia. Sukces naszych klientów jest również naszym sukcesem.
testerzy.pl