Choć TestingCup zgodnie z nazwą kojarzy się głównie z rywalizacją między testerami oprogramowania, to istotnym elementem tej imprezy jest również całodzienna konferencja na temat testowania i jakości, połączona z warsztatami. W tym roku poza odsłonięciem kulis testowania gier komputerowych, motywem przewodnim są wszystkie te elementy testowania, o których rzadziej można przeczytać w książkach czy usłyszeć na kursach przygotowujących do certyfikatów, za to nieustannie towarzyszą testerom mniej lub bardziej świadomie od początku ich pracy czyli: testowanie eksploracyjne, testowania w oparciu o kontekst czy też narzędzia wspierające testy.
Agenda wydarzenia
Założenia
Szef komisji mówi - W trakcie pracy skupiliśmy się na trzech zagadnieniach: zawartości merytorycznej prezentacji, jej wpasowanie w wymagania, które zostały ogłoszone przy Call For Papers oraz umiejętności prezentacji prelegentów. Mimo naszych różnych doświadczeń i czasem rozbieżnych ocen staraliśmy się wyłonić takich prelegentów, na których prezentacje sami chcielibyśmy się z ciekawością wybrać. Mam nadzieję, że po konferencji będziemy mogli powiedzieć, że się nam udało. Warto również dodać, że wszyscy prelegenci to osoby, które mają już doświadczenie w prezentowaniu przed dużym audytorium, a za sobą lata praktyki w testowaniu oprogramowania.
Więcej o poszczególnych prezentacjach znajdziecie na stronie TestingCup >>