Wartość testRigor polega na tym, że można wpisać serię kroków, takich jak "Kliknij przycisk Start" lub "Kliknij przycisk Stop", a testRigor zamienia to w kod, automatycznie uruchamia skrypt i informuje, czy testy przeszły, czy też nie.
"Wykonuje instrukcje, a następnie daje ci w zasadzie pass lub fail na końcu. Jeśli się nie powiedzie, mówi ci, jakie były problemy, pozwalając ci stworzyć zgłoszenie w JIRA rejestrując kroki, aby odtworzyć problem. [...] I to jest tak naprawdę miejsce, w którym wnosimy największą wartość" - wyjaśnia współzałożyciel i dyrektor generalny Artem Golubev.
Firma stworzyła porównanie, swojej metody z testowaniem manualnym, automatycznym oraz podejściem nagraj i odtwórz.
Twórcy deklarują, że czas na utrzymanie skryptów skraca się o 99.5%.
Aby uczynić proces jeszcze prostszym, firma stworzyła rozszerzenie Chrome do nagrywania kroków testowych, a także będzie tworzyć testy automatycznie na podstawie analiz, które pokazują, jak ludzie korzystają z aplikacji oraz testując najbardziej popularne funkcje. Tę ostatnią funkcję nazywają testami behawioralnymi.
Firma ma około 100 klientów, w tym Netflix i kilka innych firm z listy Fortune 500, a zatrudnia 22 pracowników, z których 12 zostało zatrudnionych w tym roku. Golubev ma nadzieję na rozwinięcie swojego zespołu do 30 osób do końca tego roku.