Wersja angielska dostępna jest na stronach TheTestEye >>
Charyzma. Czy produkt ma „to coś”?
- Unikalność: produkt wyróżnia się na tle innych i ma coś, czego nie mają inne produkty.
- Satysfakcja: jakie są Twoje wrażenia po skorzystaniu z tego produktu?
- Profesjonalizm: czy produkt ma właściwy poziom profesjonalizmu i sprawia wrażenie odpowiedniego do realizacji celu?
- Atrakcyjność: czy wszystkie aspekty produktu oddziałują na wzrok i inne zmysły?
- Ciekawość: czy użytkownicy będą na tyle zainteresowani, by sprawdzić, co mogą osiągnąć korzystając z produktu?
- Zaciekawienie: czy użytkownik „połknął haczyk”, czy korzystał z produktu z przyjemnością, będąc w pełni zaangażowany?
- Nowinki: czy produkt używa najnowszych i najlepszych technologii oraz idei?
- Oczekiwania: produkt wyprzedza oczekiwania oraz zaspakaja potrzeby, których użytkownicy nawet nie byli świadomi.
- Perspektywa: czy produkt i informacje w nim zawarte są poprawnie skonturowane pod kątem języka i stylu?
- Kierunkowość: czy aplikacja robi dobre (pierwsze) wrażenie?
- Historia: czy istnieją interesujące historie o produkcie, jego powstaniu, konstruowaniu i użytkowaniu?
Współtwórca tego dokumentu, Rikard Edgren, poprosił nas, aby przed przesłaniem im tłumaczenia zostało one "sprawdzone" na polskich testerach. Będziemy wdzięczni za wszystkie Wasze komentarze. Wysyłajcie je mailowo na adres redakcja [at] testerzy [dot] pl lub też komentujcie nasz profil na FB lub G+.