Testowanie A/B według Google

6301
wyświetleń
Testowanie A/B według Google
Niedawno ukazała się nowa książko o testowaniu wersji, czyli testach A/B, w oparciu o narzędzie Optymalizator Witryny firmy Google. Warto przyjrzeć się bliżej nie tylko wydawnictwu, ale również opisanym technikom i technologiom.

Kiedy mamy do czynienia z książką jednego z najważniejszych specjalistów od konwersji Bryana Eisenberga i naukowca NASA - Johna Quarto-vonTivadara spodziewajmy się rewolucyjnego podejścia do testowania A/B. Ich wspólna publikacja "Always Be Testing: The Complete Guide to Google Website Optimizer" to nowa jakość w użyciu Google Optymalizator Witryn. Samo narzędzie zostało bardzo pozytywnie ocenione przez największych tuzów analizy internetowej. Avinash Kaushik i Tim Ash w swoich książkach zawsze wspominają o rozwiązaniu Google. Nic więc dziwnego, że pojawiła się pozycja w całości poświęcona GOW.

Książka oprócz teorii zawiera interesujące przykłady m.in. jak przez jedną optymalizację zarobić 2 miliony$! Jednak za nim do tego dojdzie należy poznać techniki. Trzeba przyznać, że książka jest bardzo systematycznie prowadzona. Zaczyna się od wprowadzenia do testowania wersji i cyklu  życia optymalizacji. Następnie autorzy identyfikują cele testów: kategoryzacja, użyteczność, wyszukiwanie, czas ładowania strony itd. W kolejnym rozdziale wchodzimy w techniczne aspekty tworzenia skryptów testowych.

Samo narzędzie jest niesamowicie wydajne i przyjazne w użyciu. Dodatkowo w sieci znajdziecie wiele materiałów Google na temat użycia Optymalizatora Witryny.

Optymalizator Witryny Google  Dalej >>

Wprowadzenie do Optymalizatora Witryny Google (język polski). Czytaj >>

Nowe funkcjonalności Optymalizatora Witryny Google (język polski). Czytaj >>

Jak wykorzystywać potencjał Optymalizatora Witryny Google (język polski). Czytaj >>

Opinie zadowolonych klientów (język polski). Czytaj >>

Centrum pomocy Google (język polski). Czytaj >>

Google Website Optymizer (flash - język angielski). Czytaj >>

 

6301
wyświetleń

To powinno Cię zainteresować