Baza wiedzyArtykuły

Analiza postrzegania zapewniania jakości i testowania przez klientów publicznych

Przygotowane przez Bogusława Pinkiewicza opracowanie "Analiza postrzegania zapewniania jakości i testowania przez klientów publicznych" to ważny głos w krytyce prawa zamówień publicznych i podejścia do jakości oprogramowania. Prezentujemy wybrane fragmenty pracy wraz z naszym komentarzem.

Rządowy projekt "Od papierowej do cyfrowej Polski"

Program „Od papierowej do cyfrowej Polski” pokazuje, jak Polska mogłaby wreszcie stać się przyjaznym obywatelowi krajem. W teorii.

Letnie porządki w testerzy.pl

Dla części osób wakacje to czas wypoczynku, a dla nas to czas pracy u podstaw. Po 10-ciu latach działalności na naszym portalu jest wiele materiałów, które już straciły na ważności lub ogólnie rzecz biorąc "nie trzymają poziomu". Czas więc posprzątać.

Generatory obrazków przydatne w testach

Obrazek jako dana testowa często jest wykorzystywana w testowaniu. Nierzadko na potrzeby prowadzonych testów niezbędny jest określony rozmiar obrazka oraz format. Jeśli chcesz szybko znaleźć w sieci generator obrazków online, sprawdź, gdzie możesz to zrobić!

Testowanie gier - to nie tylko przyjemność

Kolejna prezentacja praktyka Rainara Ütta "Testowanie gier - to nie tylko przyjemność" (ang. Games testing - not only pure fun).

Zastosowanie logiki matematycznej w procesie weryfikacji wymagań oprogramowania

Testerzy oprogramowania lub osoby odpowiedzialne za zapewnienie jakości oprogramowania, oprócz wykonywania testów, mogą zostać zaangażowani do sprawdzania poprawności zdefiniowanych wymagań.

"Świat potrzebuje testerskich mistrzów..."

Filmy podsumowujące TestingCup 2016. Na poważnie i na wesoło.

Relacje pomiędzy architekturą korporacyjną i architekturą oprogramowania w kontekście jakości systemów gier

Prezentacja Jana Werewki, mówcy tegorocznej edycji TestingCup, pt. "Relacje pomiędzy architekturą korporacyjną i architekturą oprogramowania w kontekście jakości systemów gier".

O profesjonalnym testowaniu gier

"Nieustraszeni pogromcy błędów, czyli o profesjonalnym testowaniu gier video" jest świetnym pokazaniem pracy testerów gier w oparciu o błędy i defekty.