Małe formy wideo od testerzy.pl

Małe formy wideo od testerzy.pl
testerzy.pl to firma z długoletnią tradycją, ale to wcale nie znaczy, że zostajemy w tyle. Wręcz przeciwnie, trzymamy rękę na pulsie i rozwijamy się wraz z ewolucją technologii, aby zawsze być na bieżąco.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak zmienia się sposób konsumowania treści przez odbiorców. Świat pędzi, ludzie mają coraz mniej czasu i chęci na pochłanianie długich treści pisanych, za to coraz chętniej zanurzają się w krótkich formach wideo.

Co uważniejsi odbiorcy zdążyli się już zorientować, że od niedawna tworzymy dla Was treści także w ten sposób. Tych, którzy dotychczas nie mieli o tym pojęcia, zapraszamy serdecznie do śledzenia naszej twórczości w social mediach. Jesteśmy dla Was na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTube.

Możemy się jednocześnie pochwalić, że nasze krótkie treści wideo przekroczyły już łączną liczbę 50.000 wyświetleń, a publikujemy zaledwie od kilku tygodni! Prawdziwe szaleństwo, jesteście niesamowici!

Na naszych kanałach w social mediach dzielimy się poradami, ciekawostkami i najlepszymi praktykami związanymi z testowaniem oprogramowania. Nie brakuje tam także informacji o sytuacji w branży oraz nutki humoru. Staramy się właśnie dla Was, dlatego dajcie znać, jak Wam się podoba. Z chęcią poznamy też Wasze propozycje i pomysły na kolejne materiały.

Przy okazji uspokajamy! Nie znaczy to wcale, że przestajemy pisać dla Was artykuły. Co to, to nie. Wiemy, że mają one spore grono fanów, którzy nie darowaliby nam tego. Nie ukrywamy, że nam pisanie dla Was artykułów także sprawia niemałą radość, dlatego absolutnie z nich nie rezygnujemy. Filmiki są uzupełnieniem naszych treści i ukłonem w stronę tych, którzy za czytaniem nie przepadają, a chcieliby z nami pozostawać w stałym kontakcie.

Nie przegapcie okazji, by być na bieżąco z najnowszymi trendami i informacjami ze świata testowania oprogramowania. Dziękujemy za wszystkie obserwacje, lajki i komentarze pod filmami. To motywuje nas do dalszej pracy!

 

To powinno Cię zainteresować