Tester gier jest zawodem mocno pożądanym i popularnym, a samo testowanie gier staje się coraz bardziej powszechną specjalizacją. Jednak popularność tego zajęcia niesie za sobą dość bolesne zderzenie z rzeczywistością tych osób, które są przekonane o tym, że testowanie gier = ośmiogodzinne granie w nie. Nic bardziej mylnego. Prawda jest taka, że praca testera gier często wypełniona jest elementami nudniejszymi niż przy niejednym testowaniu zwykłych aplikacji biznesowych.
Dobra weryfikacja oprogramowania polega również na zrozumieniu nie tylko samego procesu produkcji, ale też modelu biznesowego tworzonych gier. Ich rozwijanie ma własną, konkretną specyfikę, więc także samo ich testowanie rządzi się własnymi prawami. Składając to wszystko w całość, postanowiliśmy stworzyć dla Was szkolenie, które opiera się wszystkich najważniejszych aspektach testowania gier.
O szkoleniu
Zaprezentujemy Wam niezbędną teorię testowania i nauczymy technik, które wykorzystuje się podczas weryfikacji jakości gier, w samym procesie ich tworzenia, a także w różnych modelach biznesowych. Opowiemy Wam o tym, czym są m.in. "glitche" i w jaki sposób je wykryć, czym są "exploity" i jak je wykorzystać podczas testowania gier. Wszystko to po to, aby kolejne produkcje pozbawione były na przykład takich smaczków.
Postaraliśmy się połączyć teorię z praktyką, odbywającymi się w oparciu o gry, więc w trakcie szkolenia na pewno nie będziemy zanudzać Was samymi szczegółami teoretycznymi. Co ważne, do wzięcia udziału w szkoleniu nie jest wymagane posiadanie wiedzy z zakresu testowania oprogramowania.
Czego chcemy Was nauczyć?
Przede wszystkim wprowadzimy Was w podstawy testowania. Dowiecie się, czym jest testowanie i dlaczego jest ono niezbędne. Powiemy jak zostać testerem gier, wdrożymy Was w branżowy język, omówimy też różne modele biznesowe w branży gier. Co więcej? Możecie nastawić się na solidną dawkę ćwiczeń - pisanie wartościowych przypadków testowych, tworzenie scenariuszy testowych czy test planów. Nie zabraknie ćwiczeń z dobrego raportowania błędów oraz skutecznego korzystania z narzędzi wspomagających testowanie gier.
Przygotujemy Was na to, z czym tak naprawdę będziecie mierzyć się, testując gry (a często są to monotonne i powtarzalne rzeczy wykonywane przez większość czasu, tylko po to, by pomóc wyłapać i wyeliminować defekty, na które mogliby natrafić inni gracze).
Szczegółową agendę szkolenia znajdziecie tutaj.
Pierwsze szkolenie
Cena regularna kursu to 3000,00 PLN netto w wersji online i 3600,00 PLN netto w wersji stacjonarnej. Ci z Was, którzy zdecydują się wziąć udział w pierwszym organizowanym przez nas szkoleniu, mogą skorzystać z promocyjnych warunków:
- dla pierwszych trzech osób, które prześlą do nas swoje zgłoszenie – cena szkolenia 700,00 PLN netto,
- czwarte i każde kolejne zgłoszenie aż do końca dzisiejszego dnia (tj. 20.04.2022) – 1000,00 PLN netto,
- dla osób, które prześlą zgłoszenie od jutra (21.04.2022) aż do końca kwietnia – cena 1999,00 PLN netto.
Na pierwsze szkolenie "Tester gier" zapraszamy Was już w terminie 6-8 lipca.