Wersja angielska dostępna jest na stronach TheTestEye >>
Wsparcie. Czy użytkowanie i problemy klienta mogą być wspierane?
- Identyfikacja: czy można łatwo zidentyfikować części produktu, ich wersje lub konkretne błędy?
- Diagnostyka: czy znalezienie szczegółów sytuacji klienta jest możliwe?
- Rozwiązywalność problemów: czy można łatwo wskazać błędy (np. w logach) i uzyskać pomoc?
- Debagowanie: czy w razie potrzeby można zaobserwować wewnętrzne stany oprogramowania?
- Wszechstronność: możliwość użycia produktu na więcej sposobów niż wstępnie zaprojektowano.
Współtwórca tego dokumentu, Rikard Edgren, poprosił nas, aby przed przesłaniem im tłumaczenia zostało one "sprawdzone" na polskich testerach. Będziemy wdzięczni za wszystkie Wasze komentarze. Wysyłajcie je mailowo na adres redakcja [at] testerzy [dot] pl lub też komentujcie nasz profil na FB lub G+.