Testowanie gier - to nie tylko przyjemność

Testowanie gier - to nie tylko przyjemność
Kolejna prezentacja praktyka Rainara Ütta "Testowanie gier - to nie tylko przyjemność" (ang. Games testing - not only pure fun).
 
[Prezentacja jest po angielsku]
 

With $91,5 billion yearly revenue in 2015, video games market is the largest IT marketplace. At the same time games testing is often seen as pure fun - getting paid for playing games, but there is much more about it than that. This talk will walk you through the games development, product and testing lifecycle, explaining how games are developed and tested to provide great gaming experience to hundreds of millions of players.

 

 

Rainar Ütt - szef działu QA w Innogames - firmie zajmującej się tworzeniem i obsługą gier przeglądarkowych. 

W branży od 2006 roku, do tej pory pracował zarówno w Europie (Londyn, Stockholm Hamburg) jak i w Azji (Indie). Był odpowiedzialny za budowanie zespołów, jak i tworzenie procesów QA dla gier, gier hazardowych, branży e-commerce. 

 

 

Prezentacje z konferencji publikowane są na kanale YouTube >>

 

 

 

To powinno Cię zainteresować