Zbliża się ostatni etap integracji Polbanku z Raiffeisen. Czy jakoś(ć) będzie? [UDAŁO SIĘ]

Zbliża się ostatni etap integracji Polbanku z Raiffeisen. Czy jakoś(ć) będzie? [UDAŁO SIĘ]
W dniach 16-18 maja 2014 r. odbył się kluczowy i najważniejszy etap prac integracyjnych. Wszyscy klienci Raiffeisen Polbank korzystają już z jednego systemu, m.in. rachunków, kart płatniczych i kredytów oraz wspólnego systemu bankowości elektronicznej i jednego centrum obsługi telefonicznej. Z tego co wiadomo integracja przeszła bez problemów.

 

Dlaczego o tym mówimy?

Pierwszy powód to zakres. Ci, którzy brali udział w migracji / integracji systemów wiedzą, jakie "zamieszanie" czeka wszystkich uczestników projektu, w tym również testerów oprogramowania. Dla wielu ludzi będzie to zwieńczenie wielomiesięcznego wysiłku i otwarcie na kolejne miesiące walki o jakość.

Drugi powód to złożoność. Nie mówimy tu o jakiejś tam integracji, a integracji systemów bankowych. Mówimy o 800 tysiącach  klientów, którzy w najbliższy weekend będą musieli zrezygnować z dostępu do konta online, dostępu do bankomatów, a w poniedziałek 19.05 rzucą się na swoje konto online, by upewnić się, że ich pieniądze ciągle tam są.

Powód trzeci to niepewność. Jeden z naszych współpracowników jest właścicielem konta jeszcze z czasów Polbanku.  Kiedy przyszedł do oddziału banku z pytaniem, jakie będzie te jego nowe konto po integracji, otrzymał informację od pracownika: "Nie wiem". To samo usłyszał na infolinii. Jeśli pracownicy nie do końca orientują się w zmianach, to nie jest źle pod warunkiem, że wiedzą kogo zapytać. Ci nie wiedzieli.

Powód czwarty, ostatni, to doświadczenie. Pamiętamy jak zakończyły się ostatnie zmiany w Polbanku. Chociaż dziś to zupełnie inna instytucja, jesteśmy pewni, że gdzieś w zakamarkach biurowców Raiffeisena ukrywają się ludzie odpowiedzialni za tamtą zmianę

 

Cały proces został opisany na stronie: http://raiffeisenpolbank.com/integracja/

 

To powinno Cię zainteresować