Na stronie przewoźnika czytamy: „Twoja opinia jest dla nas ważna. Masz wpływ na użyteczność nowego systemu sprzedaży”.
I dalej:
"Zachęcamy do zapoznania się z informacją o dostępnej ofercie – serwis e-IC 2.0 to system w wersji pilotażowej, dlatego niektóre funkcjonalności będą udostępnione w przyszłości".
Funkcje dostępne w wersji BETA dotyczą zakupu biletu:
- dla maksymalnie 6 osób na jednym bilecie, w tym w ofercie Bilet Seniora, Duża Rodzina, Taniej z Bliskimi i Bilet Rodzinny,
- w ramach jednej płatności na podróż powrotną,
- na miejsca do leżenia i sypialne (oprócz miejsc w przedziale 2-osobowym wagonu sypialnego/kuszetki dla osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim oraz jego opiekuna),
- z jedną przesiadką,
- z wyborem miejsca z graficznego schematu (wyłącznie przejazdy bezpośrednie),
- na przewóz (roweru, bagażu, psa i psa - przewodnika),
- z ulgami, jak w liście poniżej.
W tej wersji eIC 2.0 nie będą dostępne:
- bilety międzynarodowe,
- bilety z dwiema lub trzema przesiadkami,
- bilety okresowe,
- rezerwacje do biletów okresowych,
- bilety Interrail,
- bilety przesiadkowe z transferem (ze zmianą stacji w obrębie jednej aglomeracji).
Intercity pracuje nad udostępnieniem tych funkcjonalności w przyszłości.
Serwis znajdziecie pod adresem: https://ebilet.intercity.pl
Komentarz
Lubimy, jak płaci nam się za naszą pracę, ale dla PKP zrobimy trzy zgłoszenia z obszaru UX:
- Ikony „z” i „do” dotyczą miejsc i nie powinny mieć innych ikon. Oba są miejscami geograficznymi, więc ikona dla „do” wydaje się jedyną słuszną.
- Do pola „z” wpisz „Katowice” i wybierz „Katowice (dowolna stacja)”. Do pola „do” wpisz i wybierz „Katowice”. Naciśnięcie strzałek między polami powinno zamienić je miejscami, a zastępuje „Katowice (dowolna stacja)” przez „Katowice”.
- Wyszukanie połączenia między „Warszawa (dowolna stacja)”, a „Warszawa” nie zwraca wyników wyszukiwania w akceptowalnym czasie (czas oczekiwania na odpowiedź przekroczył 300 sekund).
Dorzucicie coś od siebie?