Użytkownik 2022

Użytkownik 2022
Ważną częścią testowania, a zwłaszcza testowania użyteczności jest zrozumienie użytkownika, jego zachowań, jego preferencji i jego potrzeb.

Wymiarów postrzegania użytkownika jest wiele i za każdym razem musimy patrzeć na niego w kontekście aplikacji, którą dla niego tworzymy. Jeśli jednak chcielibyśmy patrzeć z najszerszej możliwej perspektywy, czyli aplikacji "dla każdego", z pomocą mogą przyjść nam dane ogólne.

Digital 2022 Global Overview Report dostarcza wielu wartościowych danych. 
 
67,1% populacji ma telefon mobilny, a 62,5% korzysta z Internetu. Wskaźniki te ciągle rosną. 

dgor2022-1.png

Jest nas 7,91 miliarda, a średnia wieku wynosi 31,4 lat (średnia wieku dla Polski to 42,5). 57% z nas żyje w miastach.

dgor2022-2.png

Spośród użytkowników Internetu w wieku między 16 a 64 lata - 96,2% ludzi ma smartfona, 63,1% ma komputer, 4,8% ma VR.

dgor2022-3.png

W tej grupie użytkownicy spędzają 6h i 58 minut używając Internetu i 3h 20 minut oglądając telewizję.
 
Co ludzie robią online? 61% szuka informacji, a 55,2% utrzymuje kontakt z rodziną i znajomymi.

dgor2022-4.png

Średnia prędkość Internetu:

dgor2022-5.png

Przeglądarki. Chrome na 1 miejscu.

dgor2022-6.png

W Internecie najczęściej korzystamy z komunikatorów.

dgor2022-7.png
 Najpopularniejsze strony:

dgor2022-8.png

Najpopularniejsze wyszukiwarki:

dgor2022-9.png

To i wiele, wiele więcej informacji o użytkownikach znajdziecie na https://datareportal.com/reports/digital-2022-global-overview-report
 
Jak wykorzystywać te dane w testach użyteczności opowiemy podczas szkolenia Testowanie użyteczności

Ostatnie miejsca na termin 14-15.07.2022!
 

To powinno Cię zainteresować