Nikomu nie życzymy konieczności korzystania z opieki zdrowotnej, jeśli jednak przyjdzie Wam się z tym zmierzyć to napotkacie wiele problemów. Strona terminyleczenia.nfz.gov.pl nie tylko ma nieaktualne dane o wizytach i niepoprawne informacje teleadresowe szpitali, ale jeszcze podane w nieużytecznej formie.
Defekt krytyczny 1.
Wszystkie problemy jakości bledną w kontekście terminów w przypadku dostępności samych usług medycznych.
Defekt 2.
Aplikacja podpowiada opcje, dla których nie ma żadnych rezultatów.
Defekt 3.
Aplikacja wskazuje terminy z datą przeszłą. Test wykonany 7.11.2019.
Defekt 4.
Kalkulowana wartość średniego czasu oczekiwania wygląda niewiarygodnie. W przypadku wizyty za 3 lata, średni czas 52 dni wygląda na niepoprawnie wykalkulowaną wartość.
Defekt 5.
Przy wyborze opcji „pilny”, termin wizyty określany jest jako następny dzień funkcjonowania placówki.
W rzeczywistości nie jest to prawda. Skierowania z trybem pilnym mają nawet 14 dniowe terminy oczekiwania.
Sugestia 1.
Umieszczanie graficznej ikonki z dniem miesiąca potencjalnej wizyty może być odebrane jako brak profesjonalizmu w perspektywie czasu wizyty. Może warto pokazywać miesiąc/rok?
Bez dalszego komentarza.